Το «Mean Girls» είναι το Νο. 1 στο Box Office με ντεμπούτο 28 εκατομμυρίων δολαρίων

Οι χειμερινές καταιγίδες και το κλείσιμο των κινηματογράφων στη Βόρεια Αμερική δεν περιόρισαν το πρώτο Σαββατοκύριακο για τo Mean Girls. Η κυκλοφορία της Paramount, προσαρμοσμένη από το μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ και την ταινία της Tina Frey του 2004, κέρδισε 28 εκατομμύρια δολάρια τις πρώτες τρεις ημέρες της στους κινηματογράφους σύμφωνα με εκτιμήσεις του στούντιο την Κυριακή (14 Ιανουαρίου). Χωρίς τον πληθωρισμό, αυτό είναι περισσότερο από τα 24,4 εκατομμύρια δολάρια της πρώτης ταινίας που γυρίστηκε το πρώτο Σαββατοκύριακο.

Ο διαγωνισμός Mean Girls για το Σαββατοκύριακο των διακοπών του Martin Luther King Jr. περιελάμβανε πολλές νέες κυκλοφορίες, συμπεριλαμβανομένης της ταινίας δράσης του Jason Statham The Beekeeper και τον Jay-Z, παραγωγής της βιβλικής σάτιρας The Book of Clarence, εκτός από μια σειρά από υποψηφίους για βραβεία που αξιοποιούν το buzz από τις πρόσφατες υποψηφιότητες και τις Χρυσές Σφαίρες.

Όπως και με την Barbie, μια άλλη με ενθουσιασμό ταινία, το γυναικείο κοινό αποτελούσε τη συντριπτική πλειοψηφία (76%) των εισιτηρίων για το σαββατοκύριακο που αγόρασε το Mean Girls.

Σύμφωνα με τα exit polls, το 70% ήταν μεταξύ 18 και 34 ετών, πράγμα που, ναι, σημαίνει ότι είχε απήχηση στο κοινό που δεν είχε γεννηθεί όταν η Regina George πρωτοπαρουσιάστηκε στον κόσμο.

«The property is iconic», είπε ο Chris Aronson, πρόεδρος εγχώριας διανομής της Paramount. «Η Tina Fey είναι θρυλική και η σύγχρονη ανατροπή της έχει απήχηση στο κοινό, ιδιαίτερα στο γυναικείο κοινό».

Αυτή η επανάληψη των Mean Girls πρωταγωνιστούν οι Angourie Rice, Auli’i Cravalho και Reneé Rap, οι οποίοι έπαιξαν τη Regina στη σκηνή. Αρχικά σχεδιαζόταν να μεταβεί κατευθείαν στη ροή στο Paramount+, αλλά το στούντιο στράφηκε αφού οι βαθμολογίες των τεστ ήταν θετικές. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έπαιξαν μεγάλο ρόλο στη δημοσιότητα και οι Mean Girls ενέπνευσαν επίσης ομάδες φίλων να πάνε μαζί στον κινηματογράφο. Υπολογίζεται ότι το 40% πήγε με δύο ή περισσότερους φίλους.

Η Fey επέστρεψε για να γράψει και να συμπρωταγωνιστήσει στη νέα ταινία, την οποία σκηνοθέτησαν η Samantha Jayne και ο Arturo Perez Jr. και κόστισε σύμφωνα με πληροφορίες για την παραγωγή 36 εκατομμύρια δολάρια. Οι κριτικές ήταν πιο θετικές από ό, τι όχι, με 70% στο Rotten Tomatoes, αλλά το κοινό του έδωσε ένα B CinemaScore που μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα καλό για απήχηση από στόμα σε στόμα. Πρόσφατα μιούζικαλ όπως το Wonka και το The Color Purple σημείωσαν σκόραρε στο A-range. Ωστόσο, το στούντιο είναι αισιόδοξο μετά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Κέρδισε επίσης 6,5 εκατομμύρια δολάρια από 16 διεθνείς αγορές.

«Δεν είναι μυστικό ότι το ημερολόγιο των κυκλοφοριών είναι λίγο ελαφρύ για τους πρώτους δύο μήνες του έτους και λόγω της υποδοχής αυτής της ταινίας έχουμε την ευκαιρία να διευρύνουμε αυτό το κοινό», είπε ο Aronson. «Είναι πραγματικά ένα ευχάριστο πλήθος» πρόσθεσε.

Το The Beekeeper της Amazon και της MGM έκανε το ντεμπούτο του στη δεύτερη θέση με εκτιμώμενα $16,8 εκατομμύρια από 3.303 αίθουσες. Οι άνδρες αποτελούσαν περίπου το 62% των αγοραστών εισιτηρίων και το κοινό του έδωσε συνολικά B+ CinemaScore. Μέχρι το τέλος του τετραήμερου Σαββατοκύριακου, το στούντιο αναμένει ότι θα έχει βγάλει 19,1 εκατομμύρια δολάρια. Η Miramax διαχειρίστηκε τη διεθνή διανομή για το The Beekeper, το οποίο επίσης εισέπραξε 20,4 εκατομμύρια δολάρια από 49 περιοχές.

Η τρίτη θέση πήγε στη Wonka, η οποία πρόσθεσε 8,4 εκατομμύρια δολάρια στο πέμπτο Σαββατοκύριακο της. Το μιούζικαλ του Timothée Chalamet έχει κερδίσει πλέον πάνω από 178 εκατομμύρια δολάρια στην εγχώρια αγορά και 500 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

«Τα μιούζικαλ είναι σε ρολό», είπε ο Paul Dergarabedian, ανώτερος αναλυτής μέσων ενημέρωσης για την Comscore. «Φαίνεται ότι πολλά στούντιο ξεφεύγουν από το να ανεβάσουν μιούζικαλ στις ταινίες τους φοβούμενοι να περιορίσουν το κοινό τους, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι ένα είδος που πρέπει να αγκαλιάσει και να τονίσει το Χόλιγουντ».

Η ρομαντική κωμωδία του Sydney Sweeney και του Glen Powell, Anyone But You, μια κυκλοφορία της Sony, μετατρέπεται επίσης σε μια μικρή επιτυχία, κερδίζοντας σχεδόν 7 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο Σαββατοκύριακο της. Μέχρι τη Δευτέρα (15 Ιανουαρίου), το εγχώριο σύνολο του θα πρέπει να είναι περίπου 56,5 εκατομμύρια δολάρια. Το Universal and Illumination’s Migration ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα με 6,2 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο Σαββατοκύριακο του.

Ωστόσο, δεν ήρθαν όλα αυτό το Σαββατοκύριακο. Το The Book of Clarence, μια θρησκευτική κωμωδία/δράμα με πρωταγωνιστικό καστ συμπεριλαμβανομένων των LaKeith Stanfield, Omar Sy, RJ Cyler, David Oyelowo, Alfre Woodard και Teyana Taylor δεν έχει μια πολλά υποσχόμενη αρχή. Η κυκλοφορία του Legendary Pictures άνοιξε σε περίπου 2,6 εκατομμύρια δολάρια από λίγο περισσότερες από 2.000 τοποθεσίες.

Σε σενάριο και σκηνοθεσία του Βρετανού τραγουδιστή-τραγουδοποιού Jeymes Samuel (σκηνικό όνομα The Bullitts), σχεδιάστηκε συνειδητά σύμφωνα με τα βιβλικά έπη της Χρυσής Εποχής, όπως οι Δέκα Εντολές. Έχει επίσης μικτές κριτικές, με 68% στο Rotten Tomatoes και ένα B CinemaScore.

Η Walt Disney Co. έστειλε την ταινία της Pixar 2020 Soul στις κινηματογραφικές αίθουσες και αυτό το Σαββατοκύριακο, όπου κέρδισε 429.000 δολάρια από 1350 τοποθεσίες στη Βόρεια Αμερική. Είναι η πρώτη από πολλές ταινίες της Pixar, συμπεριλαμβανομένων των Luca και Turning Red, που η Disney φέρνει στους κινηματογράφους αυτόν τον χειμώνα, αφού όλες είχαν κυκλοφορήσει μόνο για streaming στο Disney+ κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η σεζόν των βραβείων του Χόλιγουντ βρίσκεται επίσης σε πλήρη εξέλιξη, και παρόλο που πολλοί κορυφαίοι υποψήφιοι είναι ήδη διαθέσιμοι για παρακολούθηση στο σπίτι, ορισμένοι εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους κινηματογράφους και ελπίζουν να επωφεληθούν από νέες υποψηφιότητες και σόου βραβείων, όπως οι Χρυσές Σφαίρες του περασμένου Σαββατοκύριακου. Το Poor Things, που ήταν μεγάλος νικητής, πρόσθεσε 1,8 εκατομμύρια δολάρια από μόνο 580 αίθουσες. Το All of Us Strangers κέρδισε 474.000 δολάρια από 120 οθόνες. Το American Fiction επεκτάθηκε σε εθνικό επίπεδο και κέρδισε 1,9 εκατομμύρια δολάρια από 625 οθόνες. Το The Zone of Interest, που παίζεται σε 25 οθόνες, ξεπέρασε επίσης το 1 εκατομμύριο δολάρια.

Εκτιμώμενες πωλήσεις εισιτηρίων για την Παρασκευή έως την Κυριακή στα θέατρα των ΗΠΑ και του Καναδά, σύμφωνα με το Comscore.

🗓️ 15 Jan 2024

Related Articles