Το "Made You Look" της Meghan Trainor βρίσκεται στην κορυφή του Adult Pop Airplay Chart

meghan-trainor-billboard-bb15-2022-1548

Η Meghan Trainor επιστρέφει στο Νο. 1 στο του Billboard καθώς το “Made You Look” βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με ημερομηνία 25 Φεβρουαρίου.

Το τραγούδι, που κυκλοφόρησε στην Epic Records, γίνεται ο δεύτερος ηγέτης της Trainor για το Adult Pop Airplay, μετά το “Like I’m Gonna Lose You”, με τον John Legend, που κυβέρνησε για δύο εβδομάδες τον Ιανουάριο του 2016. Έχει έξι κορυφαία 10 στη λίστα που χρονολογούνται μαζί της το ντεμπούτο smash, “All About That Bass”, το 2014.

Το “Made You Look” είναι ένα από τα single του πιο πρόσφατου άλμπουμ της Trainor Takin It Back, το οποίο κυκλοφόρησε στο Νο. 16 υψηλό του στο Billboard 200 τον περασμένο Νοέμβριο και πέρασε 16 συνεχόμενες εβδομάδες. Η στέψη του τραγουδιού ακολουθεί τη χαρούμενη ανακοίνωση της Trainor στις 30 Ιανουαρίου ότι περιμένει το δεύτερο παιδί της με τον σύζυγό της Daryl Sabara. Κυκλοφορεί επίσης ένα βιβλίο για την εγκυμοσύνη, Dear Future Mama, στις 25 Απριλίου. (Ο δίχρονος γιος της Riley βοήθησε να αναπτυχθεί το προφίλ του τραγουδιού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του TikTok, όπου το κομμάτι ήταν εξέχον σε όλη τη διάρκεια της προβολής του.)

«Ποτέ δεν παίρνω αυτά τα πράγματα ως δεδομένα και, τώρα που είμαι μαμά, όλα σημαίνουν πολύ περισσότερα», δήλωσε η Trainor στο Billboard όταν έμαθε για τον νέο της θρίαμβο στα chart με το «Made You Look». «Ειδικά με τις ορμόνες μου από αυτή τη δεύτερη εγκυμοσύνη, θα κλαίω χαρούμενα όλη τη νύχτα». Ανυπομονώ να πω στο μωρό μου μια μέρα ότι ήταν στην κοιλιά μου ότι καταφέραμε να φτάσουμε στο Νο. 1!» πρόσθεσε η Trainor.

Το “Made You Look” έχει φτάσει επίσης στο Νο. 5 στο Pop Airplay και στο Νο. 8 στο τσαρτ Radio Songs, σημειώνοντας το πέμπτο top 10 του Nantucket της Μασαχουσέτης σε κάθε κατάταξη. Το τραγούδι, το οποίο έχει γίνει remix από τον Joel Corry και με την Kim Petras, μεταξύ άλλων, έχει, από την κυκλοφορία του έως τις 9 Φεβρουαρίου, προσέλκυσε 559,2 εκατομμύρια κοινό στο airplay και 132,9 εκατομμύρια επίσημες ροές κατ’ απαίτηση στις ΗΠΑ και πούλησε 83.000, σύμφωνα με το Luminate.

🗓️ 21 Feb 2023

Related Articles