The Weeknd: Έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το «Die for You» βρίσκεται στην κορυφή των Radio Songs Chart

Αρχικά κυκλοφόρησε στα τέλη του 2016 στο άλμπουμ Starboy του The Weeknd, το κομμάτι του “Die for You” ανεβαίνει στο Νο. 1 επιτέλους στο Radio Songs chart όλων των μορφών του Billboard, καθώς και στο top mainstream chart Pop Airplay με βάση τα 40. Το τραγούδι, στη XO/Republic Records, κέρδισε κατά 5% φτάνοντας τις 85,2 εκατομμύρια εντυπώσεις κοινού airplay στις 27 Ιανουαρίου-Φεβ. 2 εβδομάδα παρακολούθησης, σύμφωνα με το Luminate.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το τραγούδι ανεβαίνει στο Νο. 6 ψηλά του πολυμετρικού Billboard Hot 100 για όλα τα είδη. Ο The Weeknd προσθέτει το πέμπτο του ραδιοφωνικό τραγούδι Νο. 1, μετά τα “Earned It (Fifty Shades of Grey)” (για τέσσερις εβδομάδες), “Can’t Feel My Face” (επτά) και “The Hills” (πέντε), όλα σε 2015 και το «Blinding Lights», το οποίο κυριάρχησε για ρεκόρ 26 εβδομάδων τον Απρίλιο-Οκτώβριο του 2020. Στο Pop Airplay, ο The Weeknd κερδίζει επίσης τον πέμπτο ηγέτη του, με το “Die for You” μετά το “Earned It” (μία εβδομάδα), “Can’t Feel My Face” (τέσσερις εβδομάδες), “Blinding Lights” (έξι) και ” Save Your Tears» (τέταρτο, 2021).

Το “Die for You” ολοκληρώνει το μεγαλύτερο ταξίδι από την κυκλοφορία ενός τίτλου έως τη στέψη του στο Radio Songs από τότε που ξεκίνησε το chart το 1990. Είναι στην κορυφή για έξι χρόνια μετά την άφιξή του στο Starboy, που πυροδοτήθηκε από μια έκρηξη αλληλεπίδρασης στο TikTok τους τελευταίους μήνες , γεγονός που οδήγησε τη Republic να το προωθήσει επίσημα στο ραδιόφωνο.

Από το Starboy, που έγινε το δεύτερο από τα τέσσερα Νο. 1 άλμπουμ του The Weeknd στο Billboard 200 chart, όπου κυβέρνησε για πέντε εβδομάδες από τον Δεκέμβριο του 2016, έχει καταμετρήσει τέσσερα ακόμη top 10: EP My Dear Melancholy, (Νο. 1 για ένα εβδομάδα τον Απρίλιο του 2018). After Hours (Νο. 1, τέσσερις εβδομάδες, Απρίλιος 2020). best-of συλλογή The Highlights (Νο. 2, Φεβρουάριος 2021) και Dawn FM (Νο. 2, Ιανουάριος 2022).

Το τελευταίο σετ δημιούργησε τα σινγκλ «Take My Breath», που έφτασαν στο Νο. 8 στο Pop Airplay και στο Νο. 10 στο Radio Songs, και το «Sacrifice», που ακολούθησαν και έφτασαν στο Νο. 13 και 24 στα chart, αντίστοιχα.

Από το Starboy, που έγινε το δεύτερο από τα τέσσερα Νο. 1 άλμπουμ του The Weeknd στο Billboard 200 chart, όπου κυβέρνησε για πέντε εβδομάδες από τον Δεκέμβριο του 2016, έχει καταμετρήσει τέσσερα ακόμη top 10: EP My Dear Melancholy, (Νο. 1 για μια εβδομάδα τον Απρίλιο του 2018). After Hours (Νο. 1, τέσσερις εβδομάδες, Απρίλιος 2020). best-of συλλογή The Highlights (Νο. 2, Φεβρουάριος 2021) και Dawn FM (Νο. 2, Ιανουάριος 2022).

Το τελευταίο σετ δημιούργησε το σινγκλ «Take My Breath», που έφτασαν στο Νο. 8 στο Pop Airplay και στο Νο. 10 στο Radio Songs, και το «Sacrifice», που ακολούθησαν και έφτασαν στο Νο. 13 και 24 στο γράφημα, αντίστοιχα.

Παράλληλα, ίσως είναι επίσης επωφελούμενος από το breathing room από την κυκλοφορία του Dawn FM, ο The Weeknd κλιμακώνει επίσης τα ραδιοφωνικά charts με το “Creepin’”, με το Metro Boomin και το 21 Savage. Η συνεργασία, η οποία ανακαλύπτει εκ νέου τη Νο. 2 κορυφαία επιτυχία του 2004 στο Hot 100 του Mario Winans “I Don’t Wanna Know”, με τους Enya και P. Diddy, κερδίζει 5-3 στο Radio Songs (77,2 εκατομμύρια, αύξηση 15%) και 6 -4 στο Pop Airplay, ενώ έφτασε στο Νο. 1 στο Rhythmic Airplay (όπου γίνεται ο 13ος ηγέτης του The Weeknd, ο πέμπτος του 21 Savage και ο πρώτος του Metro Boomin). Ταυτόχρονα ανεβαίνει 4-3 στο Hot 100.

🗓️ 07 Feb 2023

Related Articles