Ο Rauw Alejandro φέρνει την παγκόσμια περιοδεία του Sci-Fi Driven Saturno στη Νέα Υόρκη

rauw-alejandro-saturno-tour-03112023-billboard-1548

Με ένα από τα πιο εκλεκτικά άλμπουμ στη reggaeton-pop, γεμάτη με freestyle, house και μπάσο του Μαϊάμι της δεκαετίας του 1980 και του 1990, ο Rauw Alejandro παρέδωσε μια ηλεκτρισμένη sold-out παράσταση στο Barclays Center του Μπρούκλιν την Παρασκευή (24 Μαρτίου). Η συναυλία, μέρος της παγκόσμιας περιοδείας του στο Saturno, ξεκίνησε με hype από την αρχή. Νωρίτερα την ίδια μέρα, ο Πορτορικανός παραγωγός της επιτυχίας άφησε το κοινό του EP, RR, με τη νέα του αρραβωνιαστικιά Rosalía. Το σόου της Παρασκευής σηματοδότησε την πρώτη φορά που οι θαυμαστές θα έβλεπαν μια άλλη απόχρωση του ερμηνευτή να βγάζει τζαμάρες από το πειραματικό άλμπουμ του reggaeton-pop 2022, Saturno.

Στις 9:00 μ.μ. ET, μια γυναικεία φωνή στα ηχεία έκανε το κοινό να προετοιμαστεί για την απογείωση και η αρένα άρχισε να χτυπά τη χρυσή εποχή της χορευτικής μουσικής της δεκαετίας του ’90, όπως το “Pump Up the Jam” της Technotronic και το “Rhythm Is a Passion” του SNAP! Επίσης, αγκάλιασαν τη ρέγκετον της παλιάς σχολής από θρύλους όπως το “Rakatá” του Wisin y Yandel και το “Machete” του Daddy Yankee, συμπεριλαμβανομένου του “P FNK R” του Bad Bunny – δίνοντας στους θεατές της συναυλίας μια γεύση από το κλίμα που θα ακολουθούσε.

Η διαστημική οδύσσεια του Alejandro άνοιξε με κανέναν άλλον από το «Saturno», το freestyle πάρτι jam που αναζωογόνησε αμέσως τη σκηνή με τους ακροβατικούς χορευτές. Στη συνέχεια, από την κεντρική όψη, όλα τα φώτα εστίασαν στον χορευτικό μας ταξιδιώτη reggaeton Alejandro, καθώς ανέβηκε αργά για να συναντήσει τους χιλιάδες θαυμαστές του που ούρλιαζαν γύρω από τη σκηνή.

Κουνώντας μια ασημένια μεταλλική καμπαρντίνα και παντελόνι, με γυαλιά ηλίου σαν εξωγήινους που κρατούσαν πάνω από το κεφάλι του, το τραγούδι μετατράπηκε στο σκληρό “Punto 40”, όπου ο σούπερ σταρ παρουσίαζε το χορευτικό του πλήρωμα.  Μια σειρά από παρευρισκόμενους έθεσαν επίσης τη διαγαλαξιακή ατμόσφαιρα, φορώντας κοστούμια που μοιάζουν με Matrix, κορδέλες από εξωγήινους και εξωγήινες στολές. Αυτή ήταν η ενδέκατη συναυλία του που ξεκίνησε νωρίτερα αυτό το μήνα στην Τάμπα της Φλόριντα.

Ανάμεσα σε ροζ φώτα νέον που διακοσμούσαν τη σκηνή à la Black Mirror στο San Junipero, προχώρησε στη δημιουργία του R&B «Nostálgico», στο οποίο συνήθως συμμετέχουν οι Rvssian και Chris Brown. Ερμήνευσε επίσης την τελευταία του περικοπή, η οποία είχε αρχικά τον Δομινικανή πρωταγωνιστή Ángel Dior. Στη συνέχεια, ο διαστημικός τραγουδιστής εισήγαγε τον urbano τραγουδιστή/ράπερ Chris Palace στη σκηνή για να τραγουδήσει το αισιόδοξο “Gatas”.

Το ανερχόμενο αστέρι φορούσε ένα πολύχρωμο σετ μαλλιών σχεδιασμένο σαν φλόγες και το πλήθος τον υποδέχτηκε με ένα βρυχηθμό ενθουσιασμού. «Είναι η ώρα μου στη Νέα Υόρκη», αναφώνησε. Παράλληλα, μια γιγάντια οθόνη αιωρούνταν πάνω από τη σκηνή που έδειχνε μια σειρά από εικόνες σε ρετρό στυλ, όπως πλανήτες, φοίνικες και δυαδικούς αριθμούς.Το χορευτικό πλήρωμα χιπ-χοπ Jabbawockeez, που δεν έχασε ούτε ένα ρυθμό, προσέφερε πολλές συγκινήσεις και ρίγη με τις κινήσεις του σε στυλ b-boy που ταίριαζαν τέλεια με το αναδρομικό θέμα της βραδιάς.

Παρόλο που ο ερμηνευτής μόλις ανακοίνωσε τον αρραβώνα του με την Ισπανή σούπερ σταρ, ο Alejandro εξακολουθεί να φλέρταρε με το κοινό, καθώς οι θαυμάστριες του ούρλιαζαν και πετούσαν τα στρινγκ και τα σουτιέν τους προς το μέρος του. Μην ξεχνάτε ποτέ το “Panties y Brasieres”.

Ο Alejandro σημείωσε πολλές μεγάλες επιτυχίες, συμπεριλαμβανομένων των bangers “Te Felicito”, “Desesperados”, “Desenfocao”. Η παγκόσμια έκρηξή του “Todo de Ti” αναμείχτηκε σε έναν πιο αργό ρυθμό, πιο εστιασμένο στα ηλεκτρονικά. Αλλά στο “Dime Quien;;;” Ο El Fókin Zorro συνέχισε να φέρνει στο προσκήνιο το ακόρεστο σθένος και τα ουρλιαχτά φωνητικά του. Το χτύπημα υψηλής ενέργειας σήκωσε αμέσως κάθε παρευρισκόμενο, με έναν ρυθμό τονισμένο από την αναλογική synth-pop και το δυνατό μπάσο που έφερε πίσω στο Footloose του 1984.

Το “Party” του Bad Bunny με τον Rauw χτίστηκε επίσης για μια θριαμβευτική στιγμή, και το ρομαντικό  “Museo” αποκάλυψε μια από τις πιο όμορφες χορογραφίες με αγαλματώδεις πόζες — υπήρξε ακόμη και μια σκηνή όπου ο Πορτορικανός και οι χορευτές του έβγαλαν ένα φαινομενικά αδύνατο lean à la “Smooth Criminal” του Michael Jackson.

Η βραδιά έφτασε στο τέλος της με τον Alejandro να πειράζει την άφιξη ενός άλλου γκεστ σταρ και ενώ οι θαυμαστές φώναζαν “Rosalía!” δεν έφτασε κανένας άλλος από τον Δομινικανή προμηθευτή dembow El Alfa. Οι κραυγές έγιναν πιο δυνατές έως εκκωφαντικές καθώς οι δυο τους συνέχισαν να τραγουδούν το κομμάτι υψηλής ενέργειας «Bésalo», το οποίο ακολουθήθηκε από τη μεγάλη επιτυχία της El Alfa «Los Aparatos». «Δεν ξέρω αν το ξέρουν όλοι, αλλά σήμερα κυκλοφόρησα ένα EP μαζί με την αγάπη της ζωής μου», είπε και άρχισε να κοροϊδεύει τις λέξεις «Beso», παίρνοντας εναλλάξ τις λέξεις της Rosalía που αντήχησαν από τα ηχεία. Έντονες επευφημίες γέμισαν την αρένα καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς στο Barclays.

Με ένα μεγάλο μωσαϊκό ήχων που εκτείνονται σε γενιές και ηχητικές διαμορφώσεις, ο Rauw Alejandro είναι πραγματικά ένας μουσικός που δεν φοβάται να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό και αυτό τον κάνει έναν από τους πιο συναρπαστικούς καλλιτέχνες της σύγχρονης λάτιν ποπ.

https://www.youtube.com/watch?v=wpdRAraAAQA&ab_channel=ConcertJunkieHD
🗓️ 29 Mar 2023

Related Articles