Ο Justin Timberlake είναι το μοντέλο για την καμπάνια της Louis Vuitton με την Yayoi Kusama

Justin-Timberlake-lv-2022-billboard-1548

Η Louis Vuitton ξεκίνησε τη δεύτερη της συνεργασίας της με τη Yayoi Kusama τη Δευτέρα (20 Μαρτίου) με τη βοήθεια του Justin Timberlake. Ο ποπ σταρ λειτουργεί ως μοντέλο για τη σουρεαλιστική καμπάνια «Creating Infinity», βάζοντας μπροστά και στο κέντρο το στυλ της avant-garde Γιαπωνέζας καλλιτέχνη καθώς φοράει ένα εμπριμέ μπλε σακάκι και κουβαλάει μια ασορτί τσάντα διακοσμημένη με το μοτίβο «Pumpkins» της Kusama πάνω από το κλασικό του Louis Vuitton.

Άλλα διάσημα πρόσωπα που συμμετείχαν στην καμπάνια είναι η Κέιτ Μπλάνσετ, η Γαλλίδα ηθοποιός Léa Seydoux, ο Κινέζος αστέρας του κινηματογράφου Zhou Dongyu και ο πρωταγωνιστής των Squid Games Hoyeon, τους οποίους φωτογράφησε ο Stephen Meisel.

Η τελευταία συλλογή, η οποία περιλαμβάνει επίσης κομμάτια με τα μοτίβα της Kusama «Faces», «Flowers» και «Infinity Dots and Nets», θα φτάσει στις 31 Μαρτίου σε όλα τα καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Εκτός από τσάντες, η σειρά περιλαμβάνει επίσης δερμάτινα είδη, αρώματα και ρούχα για άνδρες και γυναίκες.

Εκτός από τις διασημότητες που επιλέχθηκαν για την καμπάνια «Creating Infinity», ο J-Hope ανακοινώθηκε επίσης πρόσφατα ως ο τελευταίος πρεσβευτής του οίκου Louis Vuitton, αφού επανήλθε για την πολυτελή εταιρεία μόδας με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του στο συγκρότημα BTS το 2021. Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Timberlake φώναξε στα 41α γενέθλια της Jessica Biel με μια γλυκιά ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκαλώντας τη σύζυγό του “το πιο κακό, το πιο χαριτωμένο, το πιο υπέροχο όνειρο ενός συντρόφου που θα μπορούσα ποτέ να ευχηθώ. ”

Παράλληλα, μόλις την περασμένη εβδομάδα το Billboard μέτρησε αντίστροφα τις 15 καλύτερες συνεργασίες του πρώην μέλους του *NSYNC, από το ντουέτο με την Beyoncé στο «Until the End of Time» μέχρι το «4 Minutes» με τη Madonna και όχι μόνο.

🗓️ 23 Mar 2023

Related Articles