Η Ice Spice και η Nicki Minaj έκαναν το ντεμπούτο τους στο νέο μουσικό βίντεο «Barbie World»: «I'm a Doll, but I Still Wanna Party»

Μετά την αποκάλυψη του εντυπωσιακού tracklist του «Barbie The Album» και των τριών πρώτων single, η Ice Spice και η Nicki Minaj ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για να κατακτήσουν το «Barbie World» με τη μεταμόρφωση του θρυλικού τραγουδιού «Barbie Girl» των Aqua.

Την παραγωγή του τραγουδιού έκανε ο RiotUSA, ενώ το music video σκηνοθέτησε η Hannah Lux Davis. Το πρώτο δείγμα από το «Barbie World» παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο τέλος του trailer της πολυαναμενόμενης ταινίας «Barbie», με πρωταγωνιστές τη Margot Robbie και τον Ryan Gosling, το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 33 εκατομμύρια προβολές και έφτασε στο Νο. 1 των trending στο YouTube. Η είδηση της νέας συνεργασίας της Nicki Minaj και της Ice Spice σκόρπισε ακόμα περισσότερο ενθουσιασμό με μία viral κοινή ανάρτηση στο Instagram και επιπλέον teases που συγκέντρωσαν γρήγορα πάνω από ένα δισεκατομμύριο προβολές.

Το 1997, το δανέζικο ποπ συγκρότημα Aqua κυκλοφόρησε το τραγούδι “Barbie Girl”, ένα έργο τελειότητας που έγινε παγκόσμια αίσθηση, ένα σινγκλ που κορυφώθηκε στα chart που είναι αδύνατο να ξεχάσεις τη στιγμή που το ακούς. Ατελείωτα καλυμμένο και παρωδικό, το τραγούδι ήταν ένα μιμίδιο της ποπ κουλτούρας πριν γίνει viral στο Διαδίκτυο, και είναι αδιανόητο ότι η Barbie της Greta Gerwig θα έκανε πρεμιέρα χωρίς κάποιο είδος φόρου τιμής σε αυτό.

Ευτυχώς, το θρυλικό κομμάτι παίρνει την τιμητική του με τη μορφή του “Barbie World”, ενός νέου κομματιού των ράπερ Nicki Minaj και Ice Spice που δειγματίζει το τραγούδι των Aqua και περιλαμβάνει ένα βίντεο που μοιάζει πολύ με την αρχική προσπάθεια του συγκροτήματος Europop να μιμηθεί το κουκλόσπιτο της Barbie.

Υπάρχει επίσης ένα συναρπαστικό κομμάτι της ιστορίας εδώ. Η Mattel, η ιδιοκτήτρια εταιρία της Barbie, μήνυσε τη δισκογραφική MCA Records της Aqua το 1997, ισχυριζόμενη ότι το “Barbie Girl” παραβίασε το εμπορικό σήμα της Barbie με τους σεξουαλικούς στίχους της — η Mattel υποστήριξε ότι το τραγούδι έβλαψε τη μάρκα Barbie, μεταξύ άλλων. Η υπόθεση Mattel v. MCA Records, τελικά απορρίφθηκε, με ομοσπονδιακό εφετείο να κηρύσσει το 2002 ότι το “Barbie Girl” προστατεύτηκε ως παρωδία.

Τελικά, η Mattel δεν τα κατάφερε, χρησιμοποιώντας μια ανανεωμένη έκδοση του “Barbie Girl” για μια διαφημιστική καμπάνια του 2009 — και τώρα για άλλη μια φορά, ως μέρος του μάρκετινγκ για την πολυαναμενόμενη ταινία της Barbie, με τη βοήθεια δύο από τις πιο δημοφιλείς γυναίκες στο χιπ χοπ.

🗓️ 28 Jun 2023

Related Articles