Η Camila Cabello μοιράζεται αγαπημένες παιδικές αναμνήσεις, με την «αυθεντική» καμπάνια Olipop με επίκεντρο την οικογένεια

CamilaCabellogrammys20230205_60-8fa14d17704a47f09b2837efa1905f8a

Για την Camila Cabello, τα αγαπημένα της πρόσωπα σημαίνουν τα πάντα. Γι’ αυτό, όταν συνεργάστηκε με την Olipop για την πρώτη εθνική καμπάνια της εταιρείας αναψυκτικών, έπρεπε να συμπεριληφθούν η οικογένεια και οι φίλοι της.

«Ήθελα να νιώθω αυθεντική και αυτοί είναι οι άνθρωποι που με κάνουν πραγματικά αυτό που είμαι», λέει στο Billboard για τη νέα διαφήμιση, η οποία ακολουθεί το θέμα «Η πραγματική αγάπη μας κάνει». Στο κλιπ 30 δευτερολέπτων που σκηνοθετεί ο Daniel Mercadante, η τραγουδίστρια της «Havana» ​​εμφανίζεται να κάνει παρέα και να γελάει με τους γονείς, την αδερφή και τους φίλους της. «Η επιτυχία μετριέται πάντα με τα μεγάλα πράγματα, αλλά ξεχνάμε ότι είναι τα μικρά πράγματα που μας κάνουν πραγματικά», ακούγεται να λέει στο βίντεο, καθώς η ίδια και τα αγαπημένα της πρόσωπα απολαμβάνουν το αναψυκτικό Olipop στο τραπέζι.

Το χαλαρό περιβάλλον στο κλιπ αντικατοπτρίζει άμεσα μερικές από τις αγαπημένες παιδικές αναμνήσεις της Cabello, λέγοντας στο Billboard ότι οι πιο αγαπημένες στιγμές της με την οικογένεια και τους φίλους της είναι «εκείνες οι στιγμές που είμαστε όλοι στην κουζίνα και κάποιος μαγειρεύει ή φτιάχνει καφέ, και εμείς δεν μιλάμε για τίποτα, αλλά απλώς το να είμαστε ο ένας γύρω από τον άλλο νιώθουμε ότι τείνουμε σε κάτι σημαντικό».

Το Olipop ήδη ξεχωρίζει στα παντοπωλεία λόγω της διασκεδαστικής, πολύχρωμης συσκευασίας του, αλλά η μάρκα στοχεύει επίσης να επαναπροσδιορίσει τα αναψυκτικά αναπτύσσοντας ένα τονωτικό που συνδυάζει την κλασική γεύση σόδας με τα οφέλη φυτικών ινών, πρεβιοτικών και άλλων βοτανικών συστατικών για να βοηθήσει εξισορροπεί το μικροβίωμα του σώματος και προάγει τη συνολική ευεξία.

«Η σόδα είναι μια ισχυρή δύναμη που ιστορικά έχει φέρει κοντά τους ανθρώπους και έχει καλλιεργήσει την κοινωνική συνοχή, τους οικογενειακούς δεσμούς και τις δια βίου αναμνήσεις», δήλωσε ο Ben Goodwin, ιδρυτής, διαμορφωτής και διευθύνων σύμβουλος της Olipop σε δήλωση τύπου. «Αλλά πώς μπορούμε ακόμα να συνδέσουμε αυτό το νοσταλγικό, φιλικό συναίσθημα που νιώθουμε οι περισσότεροι από εμάς με το αναψυκτικό όταν ως κοινωνία έχουμε αποδεχθεί τις σοβαρές συνέπειες για την υγεία που συνδέονται με αυτό; Η νέα μας καμπάνια αναφέρεται στον λόγο που δημιούργησα την Olipop εξαρχής — για να επιτρέψω στους καταναλωτές να απολαύσουν το αναψυκτικό για άλλη μια φορά χωρίς καμία θυσία στη γεύση ή την υγεία. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους να αφιερώσουν πραγματικά χρόνο για να γιορτάσουμε τις πραγματικές στιγμές που μας κάνουν αυτό που είμαστε – με ένα αναψυκτικό στο χέρι που είναι πραγματικά καλό για εσάς».

Και, ναι, η Cabello μας είπε την αγαπημένη της γεύση. «Είναι ανάμεσα σε Vintage Cola και Strawberry Vanilla», μοιράζεται. «Η Vintage Cola είναι τόσο καλή με tacos και τη πίτσα! Μου θυμίζει τη παιδική μου ηλικία.»

https://www.youtube.com/watch?v=TxWtfuQcIOY&ab_channel=OLIPOP
🗓️ 19 May 2023

Related Articles