«Good» As Gold: Πώς το single του David Guetta και της Bebe Rexha έγινε παγκόσμια επιτυχία μέσα από το TikTok

ezgif.com-gif-maker

Αυτές τις μέρες, η μουσική οικονομία κινείται τόσο γρήγορα που μερικές φορές ένα τραγούδι μπορεί να αρχίσει να γίνεται επιτυχία πριν καν γίνει ένα πλήρως διαμορφωμένο τραγούδι.

Αυτό συνέβη με το τελευταίο σινγκλ από τον David Guetta και την Bebe Rexha, “I’m Good (Blue)”, το οποίο άρχισε να φουσκώνει στο TikTok αφού ένα απόσπασμα του τραγουδιού έγινε viral ακόμη και πριν υπάρξει η τελική του έκδοση. Αλλά μόλις το τραγούδι άρχισε να κερδίζει έλξη, το Warner Music Group — με το οποίο ο Guetta έχει υπογράψει μέσω της Big Beat/Atlantic Records & Parlophone U.K.; και η Rexha μέσω της Warner Records — ανέβηκαν στην κορυφή, με την παγκόσμια ομάδα μάρκετινγκ που τους ωθεί στην αγορά και βοηθώντας το τραγούδι τους να μπει στα top 10 και των δύο παγκόσμιων τσαρτ του Billboard μόλις τη δεύτερη εβδομάδα του, ανεβαίνοντας στο Νο. 6 του Global 200 και Νο. 5 στο Παγκόσμιο Εξαιρ. Αυτή η επιτυχία μέχρι στιγμής τους έχει βοηθήσει να κερδίσουν  τον Πρόεδρο/CMO της Warner Recorded Music, Eric Wong τον τίτλο του Executive of the Week του Billboard.

🗓️ 19 Sep 2022

Related Articles